Tuesday, December 20

kisah hari cuti

Assalamualaikum
hey peeps, 

sebulan
dua bulan,
tiga bulan, emm 3 months aku tak online. eefbee? no.nothing. pergh. 
dalam 3 bulan juga lah aku kesepian tanpa b.band . nasib baik phone ade,takdo laa mati kutu aku..

yaa,lupa nk mention.. dalam 3 bulan tak online,x berkarya dalam blog ni...memang banyak gilooo ceghita nak aku sampaikan kat korang guys.

1st of all, about vacation awal bulan 12 yang lepas, kira2 seminggu juga lah kita orang 1 famly bercuti.. di mana? dalam negara je. tu ha,kat penang..lebih detail,batu ferringhi. wooahhh, best, act tu kali ke-3 aku sampai sana.. laut. aku memang gila laut... pantang jumpa pantai cantik molek... tapi sayang,kalau nak swimming mmg aku yang paling gerun,so,sampai je sana aku memang diistiharkan sebagai tukang tengok termashooor leee...hehehe
selain tu, emm ya, lupa nak ngomong, kita orang g kebun bunga kat area penang juga lah..best. bermacam jenis spesis monyet aku jumpa,tp tujuan utama bukan nak pi tengok monyet2 tu... saje jalan-jalan, konon2 senaman semulajadi lee tuuu..

nanti bersambung balik ke lain hari laaa... udah penat ni.. nak layan ameba pico kat eefbee jap...hehehe..
k salam sayang :D

No comments:

Post a Comment